نکته هايي که بايد بدانيد

مسافر گرامي از اعتماد و همراهي شما سپاسگزاريم 
 اميدواريم پرواز و خريد خوبي را تجربه کرده باشيد
گروه گردشگري تخت جمشيد پارس

⛔️نکته‌هايي که بايد بدانيد:⛔️

1️⃣ مسافر گرامي اطلاعات پرواز اعم از مسير پروازي - تاريخ و ساعت پرواز - نام و نام خانوادگي را چک نماييد در صورت مغايرت اعلام نماييد در غير اينصورت به هيچ وجه عذري پذيرفته نيست.

2️⃣ (پروارهاي داخلي) براي دريافت کارت پرواز در فرودگاه لازم نيست بليط را به‌صورت پرينت شده همراه داشته باشيد،(پروازهاي خارجي) براي دريافت کارت پرواز در فرودگاه بهتر است بليط را به‌صورت پرينت شده همراه داشته باشيد،همراه داشتن کارت ملي,گذرنامه ‌تان ضروري است.در ضمن، مي‌توانيد همين بليت را در موبايل يا تبلت همراهتان داشته باشيد.

3️⃣ توجه داشته باشيد که در صورت بروز هر مشکل در فرودگاه يا درخواست کنسلي بليط لازم است بليط را پرينت شده و با امضاي مسئول کانتر -شخصي که کارت پرواز را به شما تحويل داده است- به ما ارائه دهيد.
4️⃣ براي (پروازهاي داخلي)، 90 دقيقه زودتر در فرودگاه باشيد و 30 دقيقه قبل پرواز کانتر بسته مي شود.براي (پروازهاي خارجي ) 3 ساعت زودتر در فرودگاه باشيد 90 دقيقه قبل پرواز کانتر بسته مي شود. همه مدارک شناسايي‌تان را همراه داشته باشيد.

5️⃣ ⛔️مسافر گرامي بلافاصله بعد از صدور بليط ‌هاي چارتربليت ديگر قابل تغيير و يا کنسل کردن نيست.❌ اگر قصد تغيير و يا کنسل کردن بليط را داشته باشيد، هيچ هزينه‌اي به شما باز نخواهد گشت.
⛔️ براي پرواز هاي سيستمي هزينه کنسلي
و «No Show» -زماني که مسافر در گيت پرواز حضور پيدا نکند- متناسب با شرايط اعلام‌شده از طرف ايرلاين و براي هر پرواز متفاوت است.
6️⃣ پس از کنسلي يا «No Show»بازگشت وجه ازما ، بعد از حداقل 3 روز کاري انجام مي‌شود.
7️⃣ مسئوليت ايجاد تاخير در پرواز يا کنسل شدن آن، کاملا به عهده ايرلاين مربوطه است.





سایر اعلانات